REPLACEMENT for DISPLACEMENT

 

mfactory

Kompanija MFactory Competition Products osnovana je 2004 godine i od tada je osvojila lidersku poziciju na Sjeverno-Americkom tlu, kao jedan od najvecih proizvođaca zamjenskih komponenti visokih performansi i kvalitete, za transmisije. Komponente se razvijaju sa ciljem da pruze bolje performanse i osiguraju bolji kvalitet a time i dugotrajniju upotrebu pri izlaganju velikim opterecenjima. Istovremeno su troskovno prihvatljivi u odnosu na kvalitet i povecanje performansi koje pruzaju.

Svaki proizvod iz MFactory kataloga dizajniran je u Sjedinjenim Državama, proizveden prema sopstvenim specifikacijama i tesitran ne samo u laboratoriji vec u stvarnoj upotrebi na trkačim automobilima.

Kao alat za dizajn dijelova koristi se SolidWorks 3D CAT & Cosmos FE software. Proizvodnja se nakon dizajna izvodi na CNC mašinama Japanske proizvodnje zadnje generacije koristeci najkvalitetnije materijale, nakon cega prolaze striktnu proceduru kontrole i testiranja. Svi proizvodi su “race proven” i iskljucivo dizajnirani FOR RACE USE.

 

FORGED GEAR SETS

DOG GEAR SET

Ponosno Vam predstavljamo asortiman prve klase na takmičarskoj razini. Kroz upotrebu najsavremenijeg softvera, naša unaprijeđena geometrijska konstrukcija dijela, doprinosi povećanju jačine zubaca, smanjenju trenja i što je najvažnije- minimizira gubitke, te daje prosječno 1-2 % više mehaničke snage natjecateljima. Dio testnog kriterija za našu opremu uključuje i ekstremno visoke nivoe podešavanja koji jamče, ne samo da je dovoljno jak da podnese opterećenje udara prilikom utrke, već je i dovoljno za dugoročniju upotrebu od standardnog dijela.

doggearset

MF-TRS-01BPX B16A2/16B/18C set ukljucuje:

1st Gear – 2.818 (Straight-Cut)
2nd Gear – 1.769 (Straight-Cut)
3rd Gear – 1.250 (Straight-Cut)
4th Gear – 0.910 (Straight-Cut)
5th Gear – Shaft Brace
Final Drive – 4.850 (Straight-Cut)

MF-TRS-01KPX K-Series set ukljucuje:
1st Gear – 2.313 (Semi-Helical)
2nd Gear – 1.650 (Semi-Helical)
3rd Gear – 1.304 (Semi-Helical)
4th Gear – 1.080 (Semi-Helical)
5th Gear – 0.958 (Semi-Helical)
6th Gear – 0.851 (Semi-Helical)

FINAL DRIVE GEAR

finaldrive

USDM Integra Type-R
Gear Ratio Peak Engine Torque ETE Power Gain Cruising (5th Gear)
OEM 4.4 Final Drive 122lbft 122lbft 0% 70mph @ 3600rpm
MFactory 4.785 Final Drive 122lbft 133lbft 9% 70mph @ 3900rpm
MFactory 4.928 Final Drive 122lbft 137lbft 12% 70mph @ 4100rpm

 

USDM 02-04 RSX Type-S
Gear Ratio Peak Engine Torque ETE Power Gain Cruising (6th Gear)
OEM 4.388 Final Drive 142lbft 142lbft 0% 70mph @ 2900rpm
MFactory 5.46 Final Drive 142lbft 176lbft 24% 70mph @ 3700rpm
MFactory 5.84 Final Drive 142lbft 189lbft 33% 70mph @ 3900rpm
MFactory 6.33 Final Drive 142lbft 204lbft 44% 70mph @ 4300rpm

Vehicle: USDM 92-96 Prelude VTEC
Gear Ratio Peak Engine Torque ETE Power Gain Cruising (5th Gear)
OEM 4.266 Final Drive 158lbft 158lbft 0% 70mph @ 3500rpm
MFactory 4.64 Final Drive 158lbft 172lbft 9% 70mph @ 3900rpm
MFactory 5.15 Final Drive 158lbft 191lbft 21% 70mph @ 4300rpm

 CLOSE RATIO GEARS

Vehicle: USDM Integra Type-R
Gear Ratio Peak Engine Torque ETE ATG Power Gain
OEM 1.458 3rd Gear 122lbft 122lbft 783lbft 0%
MFactory 1.695 3rd Gear 122lbft 142lbft 910lbft 16%
OEM 1.107 4th Gear 122lbft 122lbft 594lbft 0%
MFactory 1.384 4th Gear 122lbft 153lbft 743lbft 25%
OEM 0.848 5th Gear 122lbft 122lbft 455lbft 0%
MFactory 1.210 5th Gear 122lbft 174lbft 650lbft 43%
Click here for reuse options!
Copyright 2013 HONDA

The power of dreams

%d bloggers like this: